Nå kan du søke sommerjobb

Nå kan studenter og skoleelever søke sommerjobb i park og teknisk og byggforvaltning. Sommerprosjektet til Moonlight kan også gi jobb. I tillegg har vi mange sommerjobber i helse- og omsorg.

Park og teknisk og byggforvaltning

Ja, vi vet mange har ventet på denne muligheten, men antallet sommerjobber kunne ikke endelig fastlegges før kommunestyret hadde behandlet de økonomiske rammene for de to enhetene på nytt 21. mars, like før påske.

I år vil vi engasjere rundt halvparten så mange sommervikarer som tidligere år. Vennesla kommune har ikke økonomiske rammer til å opprettholde tidligere praksis. Vi opprettholder imidlertid antallet uker vi trenger sommervikarer.

Søknadsfristen er 5. mai og du søker digitalt.

Du finner mer om stillingene, hvordan du sender søknad, samt telefon og eposter til kontaktpersoner, via knappen under:

Sommerjobb 2024 studenter og skole-elever

Sommerprosjektet

Også i år tilbyr ungdomsklubben Moonlight et eget sommerprosjekt med jobbmuligheter for ungdom. Også her er søknadsfristen 5. mai.

Sommerprosjektet på Moonlight tilbyr arbeidstrening til ungdom som ikke får ordinær sommerjobb. Dette gjelder i hovedsak ungdommer bosatt i Vennesla kommune. Det er et prosjekt hvor vi i tillegg til arbeidstrening har fokus på teambuilding og andre sosiale aktiviteter.
Prosjektet starter fredag 21. juni klokka 09.00 for gruppeledere og 11.00 for de andre. Siste dag i prosjektet er torsdag 11. juli.

Du kan lese mer om prosjektet via knappen under:

Sommerprosjektet

Helse og omsorg og andre enheter

Vi har tidligere informert om sommervikariater innenfor disse tjenestene. Her er ulike søknadsfrister. Det er fortsatt mulighet til å søke. Her er en rekke ulike sommerjobber og ferievikariater.

Du finner fram til disse sommerjobbene via knappen under:

Sommerjobb i helse- og omsorg og ledige jobber