- Lokalene må være tett på hovedveiene i nedre Vennesla, maks avstand på fem kilometer fra Vennesla sentrum.
- Lokalene må ha universell utforming og holde en generelt god standard.
- Lokalene skal i hovedsak inneholde kontorer, møterom, toalett og garderober, verksted, garasje og rørlager. I tillegg til fellesareal og sosiale soner.
- Lokalene må egne seg til bruk hele døgnet alle dager i uken.
- Det er behov for minst 22 parkeringsplasser, fordelt på 8 arbeidsbiler, 3 lastebiler, 3 besøkende parkering, 8 privatbiler for ansatte.
- Kommunen sin bilpark består til dels av el-biler så det må være mulig å etablere lademulighet til 2 plasser.
- God belysning utenfor lokalet og på parkeringsplasser er påkrevd.
- Det er en stor fordel om lokalene er i første etasje, det må være kort avstand og enkel adkomst til lokalene.
For behovsbeskrivelse og romprogram, eller eventuelle spørsmål, ta kontakt med rådgiver Linn Kristin Bråthen på mail: linn.kristin.bråthen@vennesla.kommune.no eller telefon: +47 469 21 731.
Interessenter skal sende tilbud på mail til overnevnte adresse.
Kun aktuelle tilbydere vil bli kontaktet etter en totalvurdering. Det legges opp til befaring av mulige lokaler, dette etter nærmere avtale med aktuelle tilbydere etter fristen. Frist for innsendelse av tilbud er 27.05.2025.