Idédugnad med airpods i premie!

Er du opptatt av hva Kulturhuset skal brukes til, ungdomsaktiviteter eller hvordan det er å vokse opp i Vennesla? Lørdag 20. april og onsdag 24. april foregår det to svært viktige møter i Kulturhuset.

_ Vi gjennomfører to Arena-arrangementer. Vi skal samskape om å finne de gode løsningene, sier samskapingskoordinator Jorunn Sagen Olsen.

Tidligere i uka var hun i Kulturhuset for å planlegge sammen med Silje Øvrevik (SLT-koordinator), Liisa Kristiia Tuomaala (musikkskolen), Anita Kverneland (oppvekstseksjonen) og Mariann Olsen (Frivilligsentralen) Alle fem er viktige medarrangører.

Arena:  «Idedugnad for ungdom

Aktive unge - hele livet»
Når: lørdag 20. april,  kl.12-15
Hvor: Vennesla kulturhus, kinosalen.

Kom og vær med på å gjøre det enda bedre å være ungdom i Vennesla. Vennesla frivilligsentral inviterer, i samarbeid med Vennesla kommune, til en konferanse for ungdommer 10-18 år og deres foreldre.

Her vil vi rette fokus på:
Hvordan kan flere ungdommer komme i aktivitet?
Hvilke tilbud er det i Vennesla for støtte til å komme i aktivitet?
Det vil bli servert en matbit og det vil være mulig å vinne et par air-pods.
Påmelding: Det er begrenset med plass, som fordeles etter førstemann-til- mølla. Epost med navn og alder til: post@vennesla.frivilligsentral.no
Arrangør: Vennesla Frivilligsentral i samarbeid med Vennesla kommune

Arena: «Blir du med å utvikle Vennesla»?

Når: onsdag 24. april kl. 18-20
Hvor: Vennesla kulturhus, Foaje, ingen påmelding.
Her vil vi rette fokus på: Sterkere sammen. Vennesla kommune skal være en god kommune å vokse opp i. Her kan vi alle bidra, enten vi er innbyggere, næringsdrivende, kommunalt ansatte, frivillige, politikere v/ Silje Øvrevik, Anita Kverneland og Guro Torhildsdatter.

«Hvem eier egentlig Kulturhuset og hvordan kan vi sammen fylle det med innhold»? v/ kultursjef Ingunn Abrahamsen.

Utstillingen «Hvis klær kunne fortelle» vil være installert i Kulturhuset hele denne uken, og vil også være med å prege arenaen denne kvelden.
Arrangør: Platform for samskaping Vennesla Næringsforening, Frivilligsentraler og Vennesla kommune