Når du trenger informasjon, hjelp eller veiledning fra kommunen, finner du ikke alltid svaret på hjemmesiden vennesla.kommune.no. Da kan du ta kontakt med Innbyggertorget vårt.
Du kan ringe, maile eller komme på besøk til Innbyggertorget i Vennesla bibliotek, som holder til i vårt vakre og prisbelønte kulturhus i Venneslamoen 19.
- telefon 381 37 200 (sentralbordet åpent man-fre 09.00 - 15.00)
- epost til kommunen: post@vennesla.kommune.no
- faktura: faktura@vennesla.kommune.no
Åpningstider Innbyggertorg:
- Åpent for besøkende man-fre mellom klokka 10.00 og 14.00
- Åpent sentralbord man-fre mellom klokka 09.00 og 15.00
- Post kan leveres hele døgnet i postkasse utenfor Herredshuset, men vi anbefaler våre digitale løsninger.
Byggesakveiledning:
Saksbehandlere byggesak sitter i Herredshuset. De har telefontid på tirsdager mellom kl. 08.00 - 15.30 og torsdager mellom kl. 09.00- 14.30 på telefon 38 13 72 00. Du kan også sende forespørsel til byggesaksavdelingen på epost. til post@vennesla.kommune.no
Møteplass
I Innbyggertorget ønsker vi å veilede og hjelpe deg med de spørsmål du måtte ha. Vi ønsker også å lytte til dine innspill. Vi håper å skape en viktig og god, inkluderende og mangfoldig møteplass og mestringsarena i Kulturhuset. Innbyggertorget er en del av Vennesla bibliotek. Folkebibliotekene skal være en uavhengig møteplass og arena for offentlig samtale og debatt.
Vil du ta opp en sak eller foreslå noe, kan du bruke den digitale plattformen Innbyggerinitiativ
Ønsker du informasjon om frivillige lag og foreninger, kan du bruke Foreningsportalen.